شهرعاشقان...

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۱/۰۷
    17
  • ۹۵/۱۱/۱۵
    ..
۰۸ بهمن۱۹:۳۰

‌ 

پسر: عشقم شرط بندی کنیم؟


دختر: باشه عشقم ... بکنیم 

پسر: تو نمیتونی ٢٤ ساعت بدون من بمونی

دختر: میتونم 

پسر: میبینیم ... ٢٤ ساعت شروع میشه ... ولی دختر ار سرطان عشقش و اینکه قراره زود بمیره اطلاع نداشته... ٢٤ ساعت میگذره و دختر میره جلو خونه عشقش. هرچقد در میزنه کسی درو باز نمیکنه ... وارد خونه میشه پسره رو میبینه که رو مبل دراز کشیده و یه یادداشت تو دستشه رو سینشه.."٢٤ ساعت بدون من بودی یه عمر هم میتونی بدون من بمونی عشق من ... دوست دارم "💔

اگر عاشقی عشقت رو یک ثانیه هم تنها نزار حتی به بهونه قهر ..😔



mehdi m.y | ۰۸ بهمن ۹۵ ، ۱۹:۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی